No niin nyt on volvoa ruuvattu oikein urakalla muutama lauantai ja alkaa olla nipussa, öljypumpun ja öljypohjan tiivisteet vaihdettiin ja jakopää/pumpunhihna laitettiin uusiksi, samalla myös apulaitehihna, kiristinlaite ja välipyörä uusittiin kun olivat ehtoopuolella, remontti onnistui melko hyvin, ainut mikä meinasi vastustaa oli öljypohjan irrotus, kesti hetken ennenkuin huomattiin että öljypohjan laatikon puoleiset ruuvit on piilossa vauhtipyörän alla ja konetta pyörittämällä ne sai vasta näkyville. Öljypohjan sain pois ja takaisinkin ilman tehostajan putkien katkaisua, laitoin ne vain sidontaliinalla sivuun niin hyvin onnistui irrotus ja asennus. Syy koneen pätkimisellekin taisi siinä samalla löytyä, huomattiin että alipainepumppu vuotaa aika raakasti öljyä ja syöttöpumpulle menevä isohko johtoliitin on telineessä juurikin alipainepumpun alla ja täynnä öljyä kuten arvata saattaa, lisäksi liittimelle koneelta päin tulevissa johdoissa oli kahdesta kuori rikki ja johdot öljyssä.. Toivottavasti tuon pumpun vuodon korjaamisella ja liittimen/johtojen putsauksella saataisiin sammuili loppumaan, no sen aika näyttää kunhan saa auton joskus ulos tallista ja tien päälle
