Juu piti vähän päivitellä tänne projektia/ ohjeita miten itse toteutin, mutta on vähäsen jäänyt

elikkäs lyhyesti kerrottuna hioin maalit kauttaaltaan poies, 240 paperilla ja samalla hioin purseet poies ihottumien reunoilta. Tämän jälkeen kokeilumielellä täytin ihottuman kemiallisella metallilla. En tiedä miten tulee ketämään vanteissa, se jääköön nähtäväksi. Kolot eivät olleet todellakaan pahoja, hyvä kun kädellä ne pystyi tuntemaan.
Täytön jälkeen tietenkin hioin kohdat uudestaan että sain vanteen "ehjäksi"
Sitten hioin käsin vielä maalit kohdista, johon edes pieni paineilmalla toimiva epäkesko ei mahtunut (puolien ja vanteen kehän väliset hyvin kapeat reunat)
Vanteen sisäpuolen karhensin myös 240 paperilla. Ehkä ärsyttävin vaihe omasta mielestä oli painojen irroitus. Itse painoissa ei ollut mitään mutta se kumi ja liima ei meinannut sitten irrota mitenkään, muutakuin tinnerillä ja hinkkaamisella.
Sitten pesin vanteet telimaxilla, jotta kaikki kuona lähtee sieltä takaa poies.
Sitten maalautin töissä vanteet kiiltävällä metallivärillä, joka on raskaskone maalia. Ennakkoluulona oli että niistä tulee tylsähköt, mattapintaiset vaikka olikin kiiltävää (nimim nähnyt sitä samaa maalia muualla ja oli kyllä kamalan värinen, melkein matta harmaata) mutta niistä tuli mielestäni aivan loistavan väriset.
Nyt vanteet ovat autotaloissa odottamassa kesää.
Tietenkin pari kohtaa jäi yhdestä vanteesta viimeistelemättä, mutta ei niitä huomaa jollet kiinnitä tarkasti huomiota. Kuvia voisin lisäillä joskus kun pääsen koneelle ja jaksan siirtää kuvat sinne.
Eipäs tästä näköjään tullutkaan niin lyhyt kuin kuvittelin
