Ite ostin huoltosarjan muistaakseni 45€:lla, eli 200-300€ niistä muutamasta laakerista ja O-renkaasta on aivan järjetön ylihinta.
Turbon irroituskaan ei ole mitään ydinfysiikkaa, tosin nosturi tuossa on aika korvaamaton väline.
Mutta tosiaan, kannattaa huollattaa se vielä kun sen voi, jos pääsee liian loppuun ja siivet ottaa pesän reunoille, niin alkaa olla sillä valmis koko fööni.
Uutta CHRA:ta, eli sitä keskiosaa ilman pako- tai kompurapesää saa kyllä uutena siihen 300€:n tuntumaan.
Mutta laita tarjouspyyntöä useampaan turbohuoltoon, voihan sen jonnekin vähän kauemmaskin lähettää jos hinnassa on suuri ero.
Jokin pikkupaja varmasti ruuvaa sen irti ja asentaa takaisin järkevää korvausta vastaan. Tuossa vain joutuu olemaan ilman autoa muutaman päivän.