Juu eli sen verta nyt tutkittu että termari rikki, obd mittarilla ajellu tässä n. viikon lämmöty maksimissaan 60, normaali ajossa 50-56. Luulisi tämän vaikuttavan kulutukseen kun kylmällä koneella ajaa...? ja vielä kun ulkolämpötila 0, mites sitten kun -30
Eli kylmällä koneella ajaminen, omasta mielestä vaikuttaa kulutukseen, vai etsinkö sitä vielä termari rempan jälkeen jostain.
Laittasin eka tuon termarin kans kuntoon ja jos kulutus jatkuu omasta mielestäs liian isona niin jatkaisin tutkimista vasta sitten lisää. Tuo on kuihenkin niin perusasia mikä pitää olla kunnos että moottori toimii oikein ni tuolla aloittaisin ennen muita tutkimuksia
Rikkinäisellä termarilla ei tarjennu -5asteessakan vaikka oli yläaukot tukittu keulalta, vasta webastolla sai lämpöä hyttiin. Ehjällä termarilla ei oo lämmönriittävyyden kans ollu koskaan ongelmia vaikka webaston automaattiköyttö on mulla aina pois päältä
Hemmetin kallishan tuo on vaihdattaa ja se ite osakin kallis vaikka itte sen jumppais paikalleen, mutta kai se jonku vuoden aina sitten kestää sentään.