Autosta oli tyhjäkäyntimoottori irti, kokeiltiin sitä toiseen autoon väliaikaisesti, kun tk-moottori laitettiin takaisin autoon kiinni ja käynnistettiin, alkoi tyhjäkäynti seilaamaan tosi rajusti n.1200 - 2000rpm välillä.
Tuo kierrosten heittely tapahtuu erittäin säännöllisesti, tuntuu aivan kuin tyhjäkäynti yrittäisi nousta yli 2000rpm mutta ohjainlaite katkaisee syötön ja kierrokset tipahtaa jonka jälkeen nousu alkaa taas uudelleen.
Imuvuotoja ei löytynyt, starttipilotilla käytiin imupuoli läpi.
Kaasuläppäkytkin naksahtaa ok.
Vikakoodeja ei tule.
Carburettor cleanerilla putsattiin tyhjäkäyntimoottori ja kokeiltiin että sekin liikkuu hienosti, myös resistanssi napojen välillä ok.
Downpipen tiiviste aavistuksen vuotaa mutta voisko vääristyny lambdan arvo tollasta aiheuttaa..
Mikä merkillisintä, auto on toiminut täysin normaalisti ennen tyhjäkäyntimoottorin irrotusta, mitään ei ole muutettu/säädetty eri arvoihin..
Vaikuttaa siltä että se yrittää hakea tyhjäkäyntiä, mutta ei asetu..
Onko näissä jokin tyhjäkäyntimoottorin sopeutus tms.?
Niin ja tämä on automaattilaatikolla.
Saa heittää vinkkejä, alkaa itteltä ideat loppumaan
