No joo taas tuli ähellettyä vähän tämän kanssa;
Hain eilen auenneesta paikallisesta motonetistä uuden asennontunnistimen ja hymysuin lähdin koittamaan että joko nyt... mutta ei mitään vaikutusta.
Kipinä tulee kokoajan mistä tahansa katsoo lampulla myös silloin kun vaeltelee se käynti.
Koitin kiskaista joutokäyntiventtiilin piuhan irti niin vähän tasaantui -> laitoin takas ja sama jatkui.
Sitten koitin kaasuläppä kytkintä ottaa liitin irti -> rupes käymään tasaaseen.
Siinä testailin käännellä säätöä ja läppää niin totesin että oli säädetty niin hilkulle se joutokäynti-napsu että käynnissä ollessa ilmeisesti itse sitä pääsi heiluttelemaan päälle ja pois. Säädin kauemmas sen napsun ja uudelleen käynnistäessä alkoi heti vaeltamaan eli kun auto on joutokäynnillä (kärjet kytkettynä) -> vaeltaa, ja kun pikkasen kääntää läppää että naksahtaa kytkin -> heti käy tasaseen.
Katsoin vikakoodin nii siellä taas kummittelee se 144 ja nyt oli vielä 214 eli tuo asentotunnistin, mitäs se nyt siitä voi antaa vikakoodin kun auto sammuksissa ollessa sen vaihdoin ja auto toimii yhtä "hyvin" kuin ennenkin ja käy yleensä ottaen?

Säädänkö kaasuläppäkytkimen niin ettei joutokäyntikärjet toimi ollenkaan vai onko vielä ehdotuksia?

Josku meinaa muutenkin sammua ku ajosta painaa kytkintä ilman kaasua...