Oon omistanu toistasataa autoa, jostain syystä en ihan kaikkia pysty muistamaan mutta tiedän etten oo koskaan omistanu Volkkaria, Bemaria tai Rellua. Volvoja on ollu useempi, mm. Pyhimyksen raato, 164, 144, 242, 244, 245, 345, 740, 960, V70, joitain noista useampikin yksilö.
Citikoitakin on ollu useampi, mm. BX, Xantia, ZX, Berlingo. Toyotia: Camryä ja Corollaa, 1 Timangikin on ollut. Lada 1200, Bedford Blitz ja Skoda 120L on ehkä huonomaineisimpia mitä mulla on ollut. Amerikkalaisia on ollu vain -80 lukulaisia ja nekin vain GM farkkuina, kaikkia neljää merkkiä eli Chevy, Buick, Olds ja Pontiac. Datsuneita/Nissaneitakin on ollut, mm Cherry ja 120af2. -77 Audi 100 oli hetken, -72 Mini ja -65 Mersu ennen ajokorttia.
Parhaimmin on toimineet Volvot ja Toyotat (sekä Citikat yksilöstä riippuen). Huonoja on ollut useita enkä pysty sanomaan mikä on ollut huonoin, yksi huonoimpia oli BX GTi erittäin huonosta historiasta johtuen. Siinä ei toiminut oikeastaan mikään niinkuin kuuluu, lopulta se meinas palaa oikosulun takia, kiitos jonkun tee se itse autosähkömiehen...
Nykyinen käyttöpeli on vielä hetken -99 Citikka Berlingo 1.9 diesel, -97 V70 on nyt läpikäynnissä käyttöönottoa varten ja tallissa harrasteena -95 Citroen ZX farkku.