Tässä omani, kaikki millä on tullut ajettuakin, eli yksi varaosa-auto ainakin jäi laskuista.
1. Toyota Hiace -88, Luotettava paku bändikamojen roudaukseen, aika räyhäkkä ensiauto.

2. VW Passat -85, Ostin 500 markalla kaverin porukoilta, joku kottero piti saada alle kesäksi, luotettava tämäkin.
3. Volvo 740 GLi -89, Ensimmäinen Volvoni, joka on vieläkin talossa, nykyisin turbotekniikalla ja megasquirtilla varustettuna.
4. Volvo 264 DL -75, Harrasteprojekti, joka ei ikinä valmistunut.
5. Volvo 240 Turbo -84, Harrasteauto, joka oli minulla yhden kesän ja harmittaa vietävästi kun jouduin tämän rahapulissani myymään.
6. Volvo 240 Dieselpakufarmari -85, Väliaikaisauto, jolla ajettiin 135 km työmatkaa n. 25000 km uutta Volvoa odotellessa.
7. Volvo S40 1.6D -09, Tällä jatkettiin sitä pitkän työmatkan ajamista reilu pari vuotta ja auto on edelleen pääasiallisena käyttöautona.
Lisätäänpä sitten vielä kaksipyöräisetkin:
1. Honda Z50J, Eli Monkey -95, Siirtyi aikanaan mökkimoposta varsinaiseksi mopoksi ja tällä tuli ajeltua koko mopoikä
2. Yamaha TZR125RR -95, Melko kiva kulkine kevytmoottoripyöräksi mm. edessä 320mm kelluva brembon jarru nelimäntäpuristimella ja muutenkin tuohon aikaan aika menevän näköinen peli. Tällä ajelin n. 10000 km ja sitten möin pois voitolla. Isot remontitkin olisi ollut kohta edessä.
3. Kawasaki AR125 vuosimallia en muista, Tämä tuli hommattua yhdeksi kesäksi ennen ajokortin saamista. Ostettaessa melkoinen pommi ja pienellä vaivalla siitä sai ihan siistin kulkineen. koneongelmia tuli kuitenkin loppukesästä ja sitten koneremontin jälkeen möin pois.
4. Yamaha TT600R, Viimekeväänä ostettu iso enska. Pitkään olin pyöränostoa hautonut mielessäni lähivuosina ja viimein sain tuollaisen metsäpyörän hankittua. Kohtuutyytyväinen olen ollut kyllä hankintaan ja onneksi on vielä kesää jäljellä.