RallyBaron  Samppasport

b230 automaatti, kampiakselin pultin kiristys

  • 1 Vastauksia
  • 2007 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pertti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 233
  • www.vrcf.fi
b230 automaatti, kampiakselin pultin kiristys
« : 17.12.2014, 19:28:38 »
..manuaalilootan kanssa akselin lukitseminen on tuttu juttu, mutta automaatissa? koitin hakua ilman että löytyisi hyvää kikkaa.
Onko kellään hyviä ehdotuksia. Siis varsinaisen lukitustyökalun tai startin poiston lisäksi. Pääseekö siitä kytkinkopan alareiästä momentinmuuntimen ohi pitkällä rukarilla starttikehälle?
Tai jos jollain tuo lukitsemistyökalu joutaa pientä korvausta vastaan lainaksi oon kiinnostunut lähettely kulujenkin kanssa pelailemaan.
Vaasan seutuvilta voin hakeakin. Lainaiskohan paikallinen Sat.. eikun Automaa  ELK

-pertti

edit. Katkaisin 19mm lenkkiavaimen haarukkapäästään, taivutin n.20mm sopivaan kulmaan ja työnsin tehostimen korvakkeen alta kiilaksi hihnapyörän reikään.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2014, 08:37:55 kirjoittanut pertti »

Poissa Dartteri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 385
    • Asesepänliike Teräsjänne Oy
Vs: b230 automaatti, kampiakselin pultin kiristys
« Vastaus #1 : 21.12.2014, 23:09:44 »
Ei kai se tehostimen hihna silleen pidä että kuningaspultin sais tarpeeksi kiinni? Startin minä oon yleensä irrottautua ja sieltä ruuvarilla starttikehältä lukinnu. Hankin jopa 19 mm räikkälenkinkin ihan vaan startin pulttien kiusaksi.
Harmonisaatio meni metsään! B230FT, B230FBT, B230FT, AQ250B ja B5254T2

http://terasjanne.com

 

KL-varaosat  Race.fi