Päivitellääns tätäkin. Pientä hiljaiseloa ollut "projektin" suhteen, kun eräs lauantai ilta kolmisen viikkoa sitten veti yllättäen tiet jäähän ja spinnasin 80kmh vauhdeista motarin kaiteeseen. Ekana irtosi perä tiestä, normaalisti pieni vastaohjaus, joka menikin hyvin, kunnes tuli sula kohta ja jäätävä vastaheitto. Tästä sitten ekana perä eellä kaiteeseen, jonka jälkeen uusi spinnaus ja keula eellä uudestaan.
Vahinkoahan tuli jonkunverran:



Molemmat takaumpiot, takakontti, vasen takakulma, takapuskuri, vasen etuumpio/vilkku, maski, etupuskuri, vasen etulokari, yms

Noh muutama päivä ja keula sai uutta ilmettä:

Lokarien kulmien muokkausta:


Rälläkällä takakulma irti. Tiivistepinnan pokkauksen purin pisteistä ja liitin korjauspalan tulppahitsaamalla niinkuin alunperinkin. Kuvassa jätetty vielä hieman reunoille pelivaraa...

Korjauspala hitsattu kiini:

Tinattuna ja paklattuna. Pakkelia todella ohut kerros...

Kaipaa vielä viimeistelyä

Tullut myös jotain muuta tehtyä.
Kaarien pokkaukset leikattu ja vanteita soviteltu. Takavanteita pakko kaventaa tuumalla, kuvassa hieman camberia leveän vanteen takia, mutta tähän pyritään:

Säädettävä panhard:

Tuplavakaaja:
