Kiitos palautteesta, hyvästä ja huonosta

Jos tässä hommassa haettas parhaita ajo-ominaisuuksia olisi varmasti nuo 30e tarvikekaasutkin jo eka asia missä mentäisiin metsään.
Entisessä pösössö oli 2.5cm apurungosta maahan ja lepäsi käytännössä kokoajan pohjaanlyöntikumien varassa. Ei silläkään mitään ajo-ominaisuuksia haettu saati sitten menty parkkihallin rampista alas saati isoimmista hidasteista.
Tämän kohdalla ilmajousituksella lähinnä haetaan sitä, että saadaan tarvittaessa ajokorkeutta sen verran lisää, että päästään siitä isosta hidasteesta yli ja parkkipaikalla saadaan vielä ajokorkeudesta se pari senttiä pois.
Jo projektin alussa tiesin reaktion, jonka tämä aiheuttaa joissakin käviöissä, mutta ei takerruta siihen tyylisuuntaan, joka ei voi kaikkia miellyttää

Väristä sen verran, että kun tohon vielä tulee 960 ovet, uusi takaluukku ja mahdollisesti suorapeltinen konepelti niin ainoa vihreä osa on katto ja oikea takakylki. Eli ylimaalauksen paikkahan se taitaa olla, mutta ei vielä mitään tietoa missä sen pääsee tekemään tai löytyykö esim ammattikoulu, joka maalaa kohtuuhintaan
