Eli vajaa vuosi sitte vaihdoin lämppärin kennon käytettyyn alkuperäiseen, koska vanha petti. n. kuukausi sitten "uusi" kenno poksahti rajussa kiihytyksessä ja pukkas höyryt tuulilasille ja joka paikkaan, nesteet kaikki lattialle tottakai. Tilasin alvadilta uuden kennon, joka oli aivan asiallisen näköinen ja sitä ei kovin haukuttukkaan tuolla lämppärinkennon vaihto- topicissa.
Kuivasin lattiaa ja kennon koteloa paperilla ja räteillä parhaani mukaan, myös sitä vänkärinpuolelle menevää osiota, ilmeisesti jotain ilmastoinnin kennoa tms siellä(?), jonka jälkeen asensin uuden kennon ja kasasin. Lattiamattoja kuivailin kans muutaman päivän.
Silti rempan jälkeen on autossa haissut tosi pahalle, ei suoranaisesti glykolille vaan vähän pahemmalle, mutta myös glykolin hajun siinä erottaa. Haju tulee kun auto lämpeää jonkin verran, jos lämppäri puhaltaa täysillä kuumaa, ei autossa haise, eikä suuttimista tuleva ilma haise mielestäni yhtään. Kun lämpömittari on n. 1/4 lämmin, puskee haju aika rankasti, tai jos lämpimänä säätää lämpöä pienemmälle.
Mistähän haju johtuu, vuotaako uusi kenno, onko nestettä jäänyt johonkin sinne koteloiden sisään, vai onko matot muka edelleen märkiä tms. Myös tuulilasiin tuli taas pari vk putsauksen jälkeen semmoinen pieni "kalvo" ns vetää huuruun, muttei lähde vaikka puhaltaa kuumaa lasille.