Autoracing  KL-varaosat

S80 2007 alkuperäisen soittimen cd

• 2 Vastauksia
  • 2084 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

S80kuski

• Vieras
S80 2007 alkuperäisen soittimen cd
« : 01.01.2015, 20:32:10 »
Joo eli mulla on uudempikoppanen volvo s80 ja siinä cd-soittimessa on jotain häikkää eli ostin auton jokin aika sitten ja kokeilin cd-soitinta joka silloin toimi, okei jätin levyn soittimeen ja kuuntelin radiota, pari viikkoa myöhemmin kun ajattelin että olisi ihan kivaa kuunnella cd:tä niin heti ku painoi sitä "CD" nappia niin näyttöön tuli teksti että soittimessa virhe, okei yritin sitten ottaa levyn pois soittimesta niin soitin ei työntänyt levyä ulos.

Osaatteko suositella jotain korjaamoa joka osaisi tehdä sille soittimelle jotain tai oisko teillä jotain vinkkejä jonka avulla voisin itse kokeilla poistaa levyä soittimesta ?

Poissa Karitsu

• De Luxe
  • *
  • S80 T6 -99
Vs: S80 2007 alkuperäisen soittimen cd
« Vastaus #1 : 02.01.2015, 12:00:33 »
Korjaajista en tiedä, mutta levyn saa pois. Itse avasin vastaavan soittimen (Hu-801) joulunpyhinä ja poistin sen sisuksista kolme levyä ja sitten vaan ruuvailin laitteen kasaan. Ruuveja on jokusen verran, että pitää laittaa niiden paikat mieleen, jos lähtee moiseen. Mitään liittimiä tai jousia en joutunut soittimen sisältä irrottelemaan.

Jos roplailee veitsellä tai meisselillä suuaukosta levyä niin levy ja suuaukon "huulet" kärsivät.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2015, 12:08:16 kirjoittanut Karitsu »
Volvo Pro:lla koodien lukua ja nollausta.

745 > 850 STW 2,0 > 850 STW 2,5 > S80 T6

S80kuski

• Vieras
Vs: S80 2007 alkuperäisen soittimen cd
« Vastaus #2 : 03.01.2015, 23:05:34 »
Okei, selvä. Tänään aamulla tapahtui ihmeellinen asia, soitin oli korjaantunut :D aamulla ajattelin ihan huvikseen et kokeilen painaa sitä nappia josta saa levyn ulos soittimesta ja se levy tuli siitä ulos, ajattelin et ihan sama kokeilen laittaa takaisin kun oli itsepoltettu levy kyseessä ja cd soitin toimi taas, sama juttu illalla kun kokeilin niin cd soitin pelasi taas.

Noh toivottavasti toimii jatkossakin eikä tartte lähteä avamaan soitinta.  :D

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron