Moro!
Hommasin tollasen T-5 Italian tuonnin ja siinä tuntu koeajolenkillä melko hyvin bensa käryävän ja turbo suhisevan. Kaupat tuli tehtyä, kun päättelin kaiken johtuvan ahtovuodosta.
Noh, pihaan päästyä rupesin tutkimaan jotta mistä vuotaa.
Ahtoputkihan se oli rutussa kaasuläpän liitoksesta. Sen korjasin ja nyt tuntuu heräävän jo n.2000rpm kohdilla(ennen n.3500rpm alko vasta tapahtumaan)
Kulutusmittari näyttää litran-puoltoista vähemmän, mutta silti haisee niinkuin rikkaalla kävisi.
Niin, ja edelleen suhisee ja pihisee. Kuulostais ihan niinkuin dumppi olisi, vaikka ei olekkaan.
Varmaan aiheellista by-passin kalvo vaihtaa, mistä kohtuuhinnalla?
Vikakoodeja rupesin lukeen, niin A-2 nasta antoi 1-1-1 ja kun rupesin A-6 nastaa (sytty?) lukeen, huomasin että siihen ei tule edes johtoa?
Pahoittelut jos ei saa tekstistä selvää
