Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

V70XC -98 tavaratilassa kitisee kuopista ajaessa

• 3 Vastauksia
  • 1200 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa timolahti

• De Luxe
  • *
  • Ex V70XC 2,4T -98, A4 Cabriolet 1,8T -04
Näin ensimmäisen Volvon omistajana kyselen, että mikä mahtaa kuopissa aiheuttaa hirvittävää kitinää V70:sen tavaratilassa. Olen jo poistanut kaikki ilman työkaluja irtoavat pohjalevyt ja muut verhoilun osat ja kitinä vain jatkuu. Takaluukun verhoilukin on pois kiinnikkeiden korjauksen johdosta. Ei varmaan ole tämän yksilön ongelma ja joku muukin on asian kanssa painiskellut. Takapenkin selkänojien lukon kieliä olen voidellut vaseliinilla, mutta sekään ei ongelmaa poistanut. Pitääkö kaikki verhoilut poistaa jotta syy selviää. Hyviä vinkkejä kuulisin mielelläni.

Poissa volvertti75

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Vs: V70XC -98 tavaratilassa kitisee kuopista ajaessa
« Vastaus #1 : 09.01.2015, 19:55:02 »
Vararengas, iskarien yläkiinnikkeet takapenkkien alasaranat ,koiraverkko/tavaratilan suojan muovit ,peräkontin lukko ja saranat muutamia mainitakseni saattaa aiheuttaa moista. Omassa v70 kuuluu kans kitinää natinaa varsinkin pakkasella tottuu aja myötä mutta ärsyttäähän se itseäkin :D
ei se niin mene ettei jotenni mene
volvo v70 t mk1 volvo v70 mk1 tdi paku
volvo 740 deeku
nissan king cab 4x4

Poissa RaneHoo

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 09.01.2015, 21:21:12 »
Tavaratilan pohjalevy oli omassa onnistuttu laittamaan siten, että yksi kynsi ei ollut paikallaan vaan oli vääntynyt ja makasi kolonsa päällä. Todella inhottava ja kova kitinä. Selvisi kun rouva ajoi ja olin takana kuuntelemassa joka paikkaa. Oikeaa kohtaa painaessa mellakka loppui.
XC70 d5 2005

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
« Vastaus #3 : 09.01.2015, 23:23:35 »
Takaluukun lukon vastakappaleesta se "muovi", onko kulunu? Kokeile kääntää se toisinpäin.
Itellä tuli käännettyä ja loppui, mutta taas kolkottaa/kitisee.

Kulkukoira  Proturbo