Noniin nyt se ääni loppui!
Ihan varma en ole mistä ääni tuli, koska tein useamman asian ennen koeajoa. Tässäpä kuitenkin mitä tein:
Purin keulasta siinä konepellin lukitussalvan ympärillä olevan suojamuovin. Samalla huomasin että keulasta tuulettimelta tuleva kolmiosainen putki oli lähes irti. Putki menee ilmansuodattimelle. Putken osat pyöräytetään toisiinsa kiinni. Sitten vaan suojamuovi takaisin kiinni.
Seuraavaksi huomasin että itse konepellissä siinä lukituskoukun vieressä oli hankauma. Ihan maali oli lähtenyt. Säädin konetilassa olevia kumeja joiden päällä konepelti makaa korkeammalle niin että nippanappa meni pelti kiinni
Sitte koeajolle eikä kuulunut minkäänlaista pärinää! Itse epäilen tuota konepeltiä koska siinä näkyi selvä hankaumajälki. Niitä kumeja voi säätää ihan pyörittämällä.
Kiitoksia kaikille vaan avusta ja toivotaan että pärinät oli nyt siinä!!! :hello: