Toi pakosarja-tieto oli hyvä, kiitoksia! Ohjausta en mieluusti alkaisi vaihtaan, tavoitteena on saada nuhainen, öljyä syövä, hyväkoppainen ja varusteinen perheensiirrin vähemmän nuhaiseksi ja vähemmän öljyä syöväksi.
Pitkään autoa ei voi seisottaa, koska sillä pitäisi perjantaina päästä töihin ja takaisin, ja taas maanantaina sama homma uudestaan. Tästä syystä oli meininki käpistellä 20V moottori valmiiksi, ja joku viikonloppu vaihtaa paikalleen vanhan ohjauksen kera. Ajattelin vain jos on tiedossa "ongelmia" johon voisi etukäteen varautua, niin mieluusti niistä olisi tietoinen. Mutta tänään pitäisi moottorin laskeutua talliin, niin pääsee hypistelemään ja katselemaan/vertailemaan anturien paikkoja ja antureita keskenään.