Noniin eli jatkoa seuraa... kaasuläppä vaihdettiin ja ohjelmoitiin volvolla ja kallis lastu sano morot siinä samalla.
Toimi se vissiin pari päivää nuhapumppuna, nyt on lisää oireita/osa samoista eli pysähdyt jarrulle kierrokset putoo 500 rpm
ja sitten nousee johki 8-900, sammuilee tyhjäkäynnillä sillion tällöin ja parikin kertaa peräkkäin tai niin
kauan että lähtee ajamaan(pitää oikeella kaasua ja vasurilla jarrua) sitten taas pysyy käynnissä.
Välillä taas kierrokset pumppaa tyhjäkännillä jossain 6-700 edes takas ja AFR on jotain 20 laihalla, ilmavuoto ehkä?
Kuulostaa ikäänkuin puola olis pimeenä mut ei kun kierroksilla toimii.
Kävin koko konehuoneen letkut vuodon ilmaisinsprayllä ei vaikutusta. sitten kuin salamaniskusta mitään tekemättä
tyhjäkäynti normalisoituu 900rpm ja ARF 14.7 mitähän vittttt*** tää touhuu. Voiko se nyt olla sekasin kun ne volvolla
päivitteli et on lastut ja muut päällekkäin siellä. Ajossa AFR välillä jossain 14 korvilla kun ennen se oli mielestäni aina tasakaasulla 14.6/7/8
Ja niin joo, ei mitäään ei niin yhden yhtä vikakoodia mikä vähän selvittäis vikaa.
Onneks on jo valmiiks vihreä ettei tarvii maalata kun upotan tän johonkin jonkkaan kjohta
Voisko olla joku muu IMM tai kampiakselintunnistin mikä häiritsis antamatta vikakoodia?
S60 2,4t 2001 A
Moi
toi hieman kyllä vaikuttaa alipainevuodolle,,,tarkista nyt vielä jarrupolkimen akselin ja korin välisen haitari tötterön tiiviys,,,se saattaa vuotaa alipaineet pihalle korissa olevan tiivistysrenkaan
ja haitarin välistä,,,se vuoto kyllä yleensä kuuluu vinkumisena,mutta jos vuoto on jo suuri,niin
ei välttämättä kuulu,jarrut kyllä toimii mutta eivät kovin herkästi,jos se sieltä vuotaa niin ei muuta kuin tiivistä se jollakin pakkasta kestävällä silikonimassalla,,,on hieman ahdas paikka kyllä touhuta :-)