Autoracing  KL-varaosat

631 kansi->b19a / r-sport

  • 8 Vastauksia
  • 2923 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jemuli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • www.vrcf.fi
631 kansi->b19a / r-sport
« : 05.02.2015, 20:00:11 »
Sattuin löytämään halvalla 631 kannen ja tarkoitus pikkasen laskee ja putsaa kanavat. Mutta voinko laittaa 631 kansi b19 lohkoon vakio b19 männillä, vai tarviinko k vai ft männät? Ja kestääkö r-sport turbo tommosii puristussuhteita, ja paljon pystyy 631 laskee, vai tarviiko ollenkaan muuta kuin plaanaa ja sistii vähän kanavat? Vai pitääkö e85:sella alkaa tankkaan?






Onko kellään tietoa mikä toi vois olla, oli b230k r-sport turbo koneessa 631 kannessa kiinni mutta ei ollu letkuja mihinkään niin en tiedä mihin letkut menee.

Löysin kyllä foorumilta ton b19 turbotus topicin mutta kaikki niin sekavaa niin kysyin täältä jos sais suoran vastauksen
« Viimeksi muokattu: 05.02.2015, 20:05:45 kirjoittanut Jemuli »
Volvo 242dl -79

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5840
  • www.vrcf.fi
Vs: 631 kansi->b19a / r-sport
« Vastaus #1 : 05.02.2015, 20:12:47 »
Tuon 631 kannen kanssa tarvitset b230k männät joissa palotila on nimenomaan männässä.

Poissa 244Markus

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 129
Vs: 631 kansi->b19a / r-sport
« Vastaus #2 : 05.02.2015, 20:40:47 »
osta minulta 530 vakio kansi 50€ :hello:
240 '85 T5

Poissa Jemuli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • www.vrcf.fi
Vs: 631 kansi->b19a / r-sport
« Vastaus #3 : 05.02.2015, 20:43:08 »
On jo 1.5mm laskettu ja lasikuulapuhallettu 530 kansi polttomaalatulla nokka pyörällä ja venakopalla :P
Volvo 242dl -79

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 549
  • www.vrcf.fi
Vs: 631 kansi->b19a / r-sport
« Vastaus #4 : 06.02.2015, 14:27:47 »
Jos strömppää meinaa niin puristuksii pienemmäksi mieluummin.

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 554
Vs: 631 kansi->b19a / r-sport
« Vastaus #5 : 12.02.2015, 17:53:06 »
3. kuvan laite näyttäis bypassiltä... tai samankaltasuuksia t3 ahtimien passin kanssa.
toinen paksu letku ahtoputkeen ja toinen turbon imuputkeen (tai dumppikäytössä ihan vaan ilmaan) ja ohut letku imusarjaan.
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

Poissa Jemuli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • www.vrcf.fi
Vs: 631 kansi->b19a / r-sport
« Vastaus #6 : 16.02.2015, 20:56:23 »
Ju kyl mä tiedän mikä bypass on. Ei ois kyl tullu mieleen et toi vois olla bypassi, noh voihan se hyvinkin olla mut en kuitenkaan aio käyttää sitä. mut sielt lähtee kaks letkuu ja kaks putkee et mihin toi takana oleva letku sit menis ?
« Viimeksi muokattu: 16.02.2015, 20:58:42 kirjoittanut Jemuli »
Volvo 242dl -79

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: 631 kansi->b19a / r-sport
« Vastaus #7 : 17.02.2015, 10:37:22 »
Tuon 631 kannen kanssa tarvitset b230k männät joissa palotila on nimenomaan männässä.

Tässä tapauksessa menee lohko poraukseen jota aiheen alottaja tuskin tulee tekemään. Kaiken lisäks joutuu hommaan ne männät. Siinä vaiheessa ollaan jo pakkasen puolella.
V70 TDI

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 554
Vs: 631 kansi->b19a / r-sport
« Vastaus #8 : 18.02.2015, 10:37:45 »
Ju kyl mä tiedän mikä bypass on. Ei ois kyl tullu mieleen et toi vois olla bypassi, noh voihan se hyvinkin olla mut en kuitenkaan aio käyttää sitä. mut sielt lähtee kaks letkuu ja kaks putkee et mihin toi takana oleva letku sit menis ?

kuva vähä huono. pääosin vaan kannake näkyy, mut toi kello, kannake ja mitä rungosta nähtävissä niin on just niinku 740 bypassi... mistä toinen letku lähtee, kuvassa näkyy vaan toi yks ohut ja kaks paksuu lähtöö.

145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

 

Kulkukoira  Proturbo