Proturbo  Autodiagnoosi

Volvo 760 GLE '88

  • 917 Vastauksia
  • 163515 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sawo

  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1105
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 760 GLE '88
« Vastaus #915 : 08.01.2019, 12:19:33 »
Auton sain takaisin maalaamolta vasta syyskuussa ja loppusumma tosiaan oli samaa luokkaa, kuin ilman omia pohjatöitä.
Jälki on ok, eiköhän tuosta vesihiomalla ja myllyllä saa välttävän tämmöiseen 30vee vanhaan Volvon räppänään. :nälkä:

Juuri maalaamolta noudettuna


Seuraavaksi sekalaisia kuvia kasausvaiheesta, ei tullu hirveenä räpsittyä kuvia.














Edelleen puuttuis pari tuulilasin listaa ja sisältä etuovipahvit pitäis kasailla paikoilleen.
Ulkopuolelle joutuu kylkivilkut ja takavalot uusimaan, kun kasatessa tuli kiinnikkeet särettyä.

Kesällä/syksyllä kun auto oli maalaamolla, niin tuli pestyä penkit kunnolla ja käsiteltyä värjäävällä hoitoaineella.


Myös vanteiden lipat tuli käytyä Autosolilla läpi ja vahattua vanteet. Lipat alkaa kyllä olemaan siinä kunnossa että vaatisi vesihionnan ja kiillotuksen.


Loppuun vielä instagram-filttereillä raiskattu motivaationnostatuskuva keväältä


Eikait tässä, koitettava talven aikaan hieroa fitmenttiä kohdilleen ja kiillotella maalipinta. Sitten kunhan lumet sulaa, niin konttorin kautta vappuajelulle :sundaydriver:

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2727
Vs: Volvo 760 GLE '88
« Vastaus #916 : 08.01.2019, 19:10:45 »
Tämä näyttää kyllä todella hyvältä! Tuliko pohdittua kaarien levittämistä, itselle tuli kuvia katsellessa ja juttua lukiessa mieleen että "samalla vaivalla" olisi antanut peltisepän tehdä pykälää leveämmät pyöränkotelot alkuperäisiä muotoja mukaillen? Vaikka 10-15mm lisää eteen ja taakse niin saisi aika härskiä pyörää alle  :D
V60 D5 AWD R-Design -14  
240 DL B19K -84

Poissa Sawo

  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1105
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 760 GLE '88
« Vastaus #917 : 13.01.2019, 17:52:15 »
Tämä näyttää kyllä todella hyvältä! Tuliko pohdittua kaarien levittämistä, itselle tuli kuvia katsellessa ja juttua lukiessa mieleen että "samalla vaivalla" olisi antanut peltisepän tehdä pykälää leveämmät pyöränkotelot alkuperäisiä muotoja mukaillen? Vaikka 10-15mm lisää eteen ja taakse niin saisi aika härskiä pyörää alle  :D
Takakaaret levittyi varmaan tuon verran, kun etulokareiden kaaret vaihdettiin tilalle. Alkuperäinen suunnitelma oli levittää takakaaria hiukan enemmän ja myös edestä, ja samalla kylkivilkut hävittää. Mutta suunnitelmat yksinkertaistui matkanvarrella.
Tarkoitus olisi ehkä jossain vaiheessa levittää nykyiset etuvanteet 9,5->10", mutta saas nähdä.

Kiitokset -H-

 

TamCar  KKD Motorsport