Elikkä, otsikonmukainen kulkine tuli talouteen viime keskiviikkona. Perjantaina autolla lähettiin hieman pidemmälle, ja kesken matkanteon moottoritie nopeudessa, auto alkoi nykimään, jonkaseurauksena automaatti loota ei tiennyt juurikaan millä vaihteella menisi. Cruise, manuaali, automaatti, kaikilla sama oire, kesti hetken aikaa ja vika hävisi eikä menomatkalla enää uusiutunut. Paluu matkalla taas samat oireet uusi, kesti jonkin aikaa, pysähdyttiin tankille ja starttauksen jälkeen kaskummaaa moottorinvika valo loisti kojetaulussa, eikä viasta tietoakaan enään. Kotiin päästyäni auto seisoi n. 15-30min, ja lähdin vielä koeajo lenkille, vikavalo paloi mutta auto toimi muuten normaalisti. Aamulla vikavalo oli poistunut eikä viasta tietoakaan. Nyt kysymys kuuluukin kun auton äsken myyntiliikkeeseen vein, ja koodiksi paljastui P0090, ja liike meinasi että olisi moottorinpesun jäliltä kosteutta jossakin, Voiko johtua tosiaan tuollainen kosteudesta jossakin, kun vika tuli tasan ja vain tuolloin kerran.
Auto vuosimallia -05 ja ajettu 135tkm. Auto nyt parhaillaan liikkeessä että kuivaavat kaikki liittimet yms.
