pikkuhiljaa etieppäin tätäkin, tänään sai vollen ratio kyytiä. vanha orkkismankka vaihtui alpinen 9880R:ään.

volvon orkkisnipusta etsittiin perinteisin keinoin ilman volttimittaria rariolle sähköt.

vanhat liittimet sai väkivalloin irti ja banaaniliittimet sai kytkettyä universaaliin liittimeen kätsysti.

etukaiuttimet löytyi pikksen kikkailemalla eli eri rööreihin piuhat ja 1,5V patteria räpäyttelemällä kuunneltiin mikä kaikutin räpsähtää.

lopputulos yllätti jopa rakentajankin, varsin näppärästi hoitui.
tosin etukaiuttimien veto mankalta on vain väliaikaista, matkahuollossa odottaa pari vahvaria joten mitään kaiutinta ei ajeta mankasta suoraan vaan kaikki tulee vahistimilta.

kohtis tiukka sovitus tohon orkkismuoviin. ei oo ihan standardikokoa


soittimen usbi löytyy näppärästi koelaudan päällä olevasta luukusta, mikä liene tän luukun tarkoitus ollut aikoinaan.

näppärästi menee piiloonkin.

lopputulos ihan jees, ei tarvi enää rätinäraatiota kuunnella.
sit käväisin diagnostiikkaliittimen kimppuun ja otin vikakoodit ylös:
1-1-3 Lambda liian rikas/laiha seos
2-2-1 seos liian laiha osakuormalla
2-3-1 Lambda-arvo liian rikas tai laiha seos osakuormalla
mistä tuota lähtis setvimään, bensansuodatin tukossa? -> päästää liian vähän läpi bensaa -> laiha seos?