tuli huomattua ekat "haitat" bassosta:

takavalot tuntui hieman repsottavan.

huomasin, että tuollahan on "suora putki luontoon" periaatteella, eli käytännössä ohut tiiviste ja kaksi pulttia erottaa ulkomaailman "painekattilasta".

tarkemmassa tarkastelussa huomasin alapultin kiinnikkeen olevan poikki, yläpään mutteri oli noin tuuman kiertynyt auki.

kemiallista metallia sen olla pitää, paddinggilla molemmat takavalot korjaukseen, nimittäin sama efekti oli käynyt toisellakin puolella.
yläpultti oli kiinni, mutta alapultti oli murtunut.

samassa tohinassa tuli asenneltua pitempi piiska katolle.
EI OO ENÄÄ NAAPURILLA PIDEMPI, NIH!

kantokahvat on ollut jo pitkään suunnittelussa, ja vihdoin ne löysivät itsensä kyljistä.
toisellapuolella kiristyksessä katkes, vain 3 ruuvia neljästä... -.-
korvasin menetetyt ruuvit lyhyillä leveäkantaisilla

pikkasen helpompi kanniskella laatikkoa suuntaan ja toiseen.

lisäksi ikkunatiiviste oli kätevää tavaraa laittaa tuohon metallin päälle, että ylimääräinen eestakainen liike jää pois ja laatikko makaa tukevasti aloillaan.
.jpg)
koko komistus kiinnitettiin vielä paikoilleen liinoilla.
sitten ladattiin akku täyteen ja burpattiin että vaikuttiko lukuun takavalojen krinnaaminen.
tuloksena uus henk-koht ennätys 147,88dB @47Hz eli KEVYET 0,6dB parannusta edelliseen PM tehtyyn ennätykseen ja 0,38dB lisää Rauman ennätyspiikkiin.
kun ois nuo valot huomannut ennen rauman kisoja oivoi.
0,12dB vielä hakusessa lauantain kisoihin, luulen että ei ihan ihmeitä tuu tapahtumaan, mut pari ideaa mielessä.