kiitoksia mursu.
emt, suomessa kyllä riittää kovempiakin autoja, mutta lähitienoon kovimmat äänenpaineet tulee yhdestä osoitteesta.
potentiaalia löytyy, konexin päivillä oli vissiin 60 mittauttajaa, mutta tietotaitoa miten saada soimaan löytyy vain yhdestä pääkopasta.
ei siis ihme että oma ja vaimon auto ovat kovimpia luokissaan.

ei oo mun tapana huudella kylillä et täältä pesee, mun > sun, mut kertoohan toisaaltaan tuo 8 peräkkäistä #1 sijaa jo jotain...
</tähän loppuu rintakarvojen pöyhennys ja paluu takaisin pessimistiksi ja altavastaajaksi

>
Biisoni:
ei löydy pahemmin, oon kuvia kyl ottanut, mut oman prokkiksen ylläpidossa menee liikaa aikaa, että vois kahta pitää samanaikaisesti.
ensikaudelle vaimo lupautui itse rakentamaan alusta loppuun koko setin mun ohjeistamana, ni uskoisin että hän rupee pitämään siitä omaa prokkista.
siellä nyt on mun corollan (rolla.) vanha 87l 37Hz laatikko jossa 6" putki, voimanpesänä sama 800d kuin mullakin ja exiden 71Ah taka-akku.
kaikkia sääntöjä vastaan kotelo on aivan perällä elementti ja putki sojottaa kohti tuulilasia. elementtinä toimii JBL P1222

sit vaihteeks jotain muutakin kuin pelkkää BASSOA!

vissiin maaliskuussa tilatut jarrukilvet ja jarrukengät pitäis pikkuhiljaa asennella.
alotin tekemään niitä valmiiksi..

alla hiotut, yllä hiomattomat
porakone ja lankapäällä hioin irtoruosteen pois

valmiit.
päälle vedin harmaata pohjamaalia siihen missä metalli osuu metalliin ja kaikkialle muualle hopeista vasaralakkaa.
en edes sutinut vaan kastoin kankaan ja vedin peittävän keroksen kauttaaltaan.
pitäis tässä nyt ostella jakopääsatsi ja taakse uudet jouset jotta saan alustaa paranneltua.
eli kilvet ja jarrupalat joka nurkkaan ja taakse 245 diisselin vahvistetut jouset 35€ /kpl @ motonet.