Pihamaallahan sitä tuossa kelissä punnerretaan 
näin tehdään

yhtä mitä oon miettinyt, niin kuinkakohan paha homma on vaihtaa M47:n tilalle AW70/71/72.
ei napostelis yhtään tuo manuaaliaski.
automaatin asennuksessa tarvit: kardaanin etupätkän aw-71:sestä
vetolevyn (eli vauhtipyörän tilalle) ja sen keskitysholkin silmälaakerin tilalle+turbiinin (yleensähän noi kylläkin tulee siinä lootan mukana, tuskin kukaan myy erikseen

)
öljynlauhdutin ja öljyputket
jarrupoljin hässäkän
shifterin
kaikki ylivaihteen ja käynnistyksen eston, pakin ja shifterin valon johtosarjat näissä pitäs olla valmiina

, omassa 242 ei alunperin ollut, kun niin vanha, nykyään on kun kaikki johtosarjat -93 classicista.
eiköhän tossa ollu kaikki, ei tuu muuta nyt ainakaa heti mieleen

tai tietysti sen itse lootan

Ei oo mikään iso homma vaihtaa, ite tein sen viime talvena kahdesti, manuaalista automaatiks, joo ei, automaatista manuaaliks

Ei siinä muuten mitään vikaa ollu mutta B200E ja AW-71, jokainen arvaa mikä yhdistelmä!
