Lavapinnoitteella maalattu, Kaziganth kertoi tuossa jo linkin

Ite tykkään! livenä härski, muttei semmoinen "maalasin motonetin mattamustalla" -näköinen.
Ei se korin tuunaus auta jos kotelo on sitä mitä se on. Harjoituskappaleita en kehdannut hirveesti kommentoida, mutta saako tuommosella boxilla tulosta, jossa kaikki osatekijät ovat vain lisää vaimennusta?
SQ-luokkaan vaan. Ja sieltäkin rumat tulokset.
Mitä tähän nyt sanoisi

En kaipaa mielipidettäsi, sillä rakennan autostani sellaisen kuin haluan.
Esilläolo ja näyttävyys on pääasiana, kilpailumenestys sivutuote mitä tulee siinä sivussa.
EDIT:
Ihan BTW, jos kovanluokan paineautot rakennetaan teräksestä ja valetaan lattiat täyteen betonia, niin mitenkä auton lisävaimentaminen ois huono juttu?
Toki onhansekivaa, kun pelti repeää saumoista paineen voimasta, tuulilasi pullahtaa irti tai hajoaa säpäleiksi.
Itse koitan hillitä liikaa fleksaamista ja räminää.
EDIT2:
Oot näköjäs ennenkin kritisoinut rakenteluiteni perään, se on hyvä juttu että seurataan projekteja.
Mietin vain tässä että montakos kovan hyötysuhteen PA kaappia itse olet kokeillut auton puoliavonaisessa tilassa?
Nimittäin Auto on sellainen ympäristö, että kaikki teoriat saa melkein heittää roskiin ja testata omat. Pelkästään lämpötila vaikuttaa sointiin rajusti. Jos aattelee että finaalit käydään 20C hallissa, kevätkisoissa on 16C ja kesällä autossa 40-60C, äänennopeuskin vaihtelee hurjasti näiden lämpötilojen välillä.
https://www.youtube.com/v/aXbm_srgaG8Tässä videomatskua maalauspäivästä.