Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

740 -89' B200ET

  • 29 Vastauksia
  • 9366 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Cake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
740 -89' B200ET
« : 18.02.2015, 16:46:03 »
Semmonen! M46 laatikko b200et kone 290tkm ajettu, herkkujakin löytyy mainittakoon niistä sähkökattoluukku automaatti ilmastointi, sähköpeilit, sähköikkunat ja mustat puolinahkapulkat
Tästä pitäs alkaa rakentaa oman näköstä peliä, ja päivittelen tänne sitte kaikkea mitä tapahtuu

Tulossa:
Takaikkunat tummennukseen
lisää ahtoja 0.75bar ja lastu. Viking

Tähän mennessä laitettua:
291115km Venakopan tiiviste ja suora putki takapöntön tilalle ku oli niin järkyn näkönen
291560km Oikean etuiskarin yläpään laakeri vaihettu
292851km etujouset & etuiskarit (vasemman etuiskarin yläpään laakeri oli kunnossa)
293504km Kytkinpaketti ja silmälaakeri
293689km Öljyt, öljynsuodatin ja tulpat
295206km Laturin jännitteensäädin
295579km Jakohinna,kiristin&apulaitehihnat
301255km Virranjakajan kansi, puolanjohto & tulpanjohdot

Jaaa sitten niitä kuvia  S*




« Viimeksi muokattu: 20.09.2015, 17:06:52 kirjoittanut Cake »

Poissa juuso-t

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 485
  • ruma mutta oma
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #1 : 19.02.2015, 20:28:19 »
Pese konehuone painepesurilla ja liuottimella ja seuraa mistä vuotaa turbo. Vai onko ahtoputki sisältä märkä öljystä?
they're boxy but they're good
-164e

Poissa Cake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #2 : 20.02.2015, 19:55:41 »
Ilmansuodattimen kotelon sisällä on se pieni joku ilmansuodatintötterö joka ui öljyssä ja letku menee siitä turbolle. Ei taida olla ihan hyvä juttu? ja joo ahtoputken sisällä oli öljyä muttei varsinaisesti uinut siinä jonkunverran oli muttei paljoo
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015, 20:05:05 kirjoittanut Cake »

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #3 : 20.02.2015, 22:02:59 »
Eihän se ihan huippujuttu ole, mutta peset vaan ja vetoja. On seossäädön kannalta tärkeää että sille sihdille tulevat letkut ja ennen kaikkea siinä oleva Y-haara ovat ehjiä ja puhtaita (eli eivät ole karstasta tukossa). Kannattaa tutkia kaikki letkut ja letkulähdöt läpi siitä huohotinsysteemistä, oon tavannu pari mistä on se imusarjan nippa karstottunu tukkoon.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Cake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #4 : 26.02.2015, 18:18:37 »
Vähän edistystä hommaan, tuli katteltua vähä tarkemmin tota hikoilua ja ei näyttäs pahalta joten lastu ja ahtoja kehiin

« Viimeksi muokattu: 04.10.2015, 12:11:54 kirjoittanut Cake »

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4518
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #5 : 26.02.2015, 18:31:47 »
Putki tulee huohotuspöntöstä, tarkista huohotusjärjestelmä kuten TVS sanoi. Ton vaparifilsun kanssa voisit laittaa uudemman mallisen IMM-turbo letkun niin saat ton huohotusputken kiinni siihen.

Poissa Cake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #6 : 26.02.2015, 19:59:22 »
Jotenki meni toi vika lause TVS:n kirjotuksesta ohi ku aikasemmi luin en tiedä miksi mut joo pitää tutkiskella  :D

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #7 : 26.02.2015, 21:29:34 »
Putki tulee huohotuspöntöstä, tarkista huohotusjärjestelmä kuten TVS sanoi. Ton vaparifilsun kanssa voisit laittaa uudemman mallisen IMM-turbo letkun niin saat ton huohotusputken kiinni siihen.
Motikassa ei parane tehdä niin, tuo liittyy juurikin mainitsemaani seossäätöongelmaan, motikka tarvitsee tuon suodattimen läpi "imuvuodon" nollakuormilla toimiakseen oikein. Siksi onkin tärkeää että ne liitoskappaleet ja kaikki hilut on auki ja ehjiä. Aiheuttaa melko radikaalisti sakenevia seoksia nollakuormille jos tuon kytkee turbon imupuolelle tuon huohotusliitännän, mulla meni juurijuuri päästöistä läpi kun immun seosruuvin pyöritti tappiin, huohotus alkuperäiselleen korjaamalla joutu pyörittään noin puoliväliin niin oli täysin buenot sopat ja toimivuus parani nollakuormilla.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Cake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #8 : 03.03.2015, 19:38:32 »
oikeen etuiskarin yläpään laakeri vaihettu

suodattin pysyy nyt paremmin kiinni ja heijastinteipit lähti puskureista.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2015, 20:42:56 kirjoittanut Cake »

Poissa Cake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #9 : 10.03.2015, 20:25:43 »
Viking lastu ja kesärenkaat alle!
Seuraavaks etujouset ja amerikoista matkalla pikku paketti kans  ;)

« Viimeksi muokattu: 18.05.2015, 16:21:23 kirjoittanut Cake »

Poissa Cake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #10 : 30.03.2015, 21:07:17 »
jeps elikkä kytkin rupes luipertelemaan ja tuli vaihdettua kytkin paineasetelma&laakeri ja silmälaakeri
joku edellinen omistaja fiksuna säästäny muutaman kympin ja laittanu vaparin kytkimen sinne... no nyt on turbon kytkin ja kelpaa ajella   :)
subbarikin tuli laitettua takakonttiin  8)

Poissa Cake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #11 : 01.04.2015, 19:52:51 »
Öljyt ja tulpat tuli vaiheltua, takalasi sai vähän tarraa yläreunaan  8)

Poissa Cake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #12 : 13.04.2015, 19:38:12 »
Tuli laitettua ahtomittarille pohja josta näkee vähän noita lukemia. Alunperin 6psi/0.41bar sitten T-haaran myötä ahdot 11psi / 0.75bar
Tossa kans tuli huomattua että 6 millinen t-haara on vähä turhan iso ku ekalla polkasulla meni yli 20psi, mut heti sen jälkeen hissukseen takas kotipihaan ja pikku virityksellä saatiin pysyy 11psi.  :)
Laturin jännitteensäädin otti lopputilin aikasemmin tänään ja se vaihettiin tietysti ennen haaraa, mittarissa 295206km
Mittariston valot vaihtu kans vihreisiin.
Seuraavaks takavalojen tummennusta ja jakohihnaa vaikka tuoreelta nykynen näyttääkin niin parempi vaihtaa kun ei oo tarkkaa vaihtoajankohtaa ja kilsoja tiedos


« Viimeksi muokattu: 20.04.2015, 16:59:28 kirjoittanut Cake »

Poissa Cake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #13 : 20.04.2015, 16:58:59 »
Takavalot tummennettu ja heijastipaneeli lähti samalla  S*
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015, 16:22:49 kirjoittanut Cake »

s73

  • Vieras
Vs: 740 -89' B200ET
« Vastaus #14 : 20.04.2015, 18:11:32 »
Unipoint.   :facepalm:
Ei sitten ole pitkä ikäinen tuo säädin.  :(

 

Proturbo  Autodiagnoosi