Kiusaksenne jatkan yksinpuhelua

Tuleepa jäsenneltyä näitä ihmettelyjä.
Long term fuel trim on vissiin hyödyllinen suure ongelmien etsinnässä, joten tässä siitä kuvia.
Tässä on auto paikallaan, ensin kierrokset jossain 2000-3000 välillä ja lopuksi tyhjäkäynnillä. Jostain luin että tyhjäkäynnillä pyydettävä rikkaampi seos kielisi ilmavuodosta, mutta siinä puhuttiin jostain 25% lukemasta. Mahtaako tämä muutaman prosentin ero vielä tukea ilmavuoto-oletusta?

Tässä lisäksi kuva ajosta. En nyt enää muista mitä tuossa tarkalleen on tapahtunut, mutta luulisin että ympyröity kohtaa kuvaa kiihdytystä. Missään vaiheessa ei pyydetä yli 5% rikastusta, mahtaakohan tuo olla normaalia?

Näkeekö huolto jollain omalla checkerillään bensanpaineita tai MAFfin lukemia? Kai tuo täytyy vain huoltoon viedä jos siellä osaisivat jotain tehdä, kun ei noita satasen-parin osia ihan summissa kehtaisi vaihdella.