Aletaas taas,,,,,
Kun jarrua painaa, tulee jarruvalokatkaisijalta (G) virtaa vihreä/valkoista johtoa pitkin venttiilille (H). Se virta ei jatku sieltä sitten minnekkään, edes kytkinpolkimen venttiilille (I)

Kuitenkin, kun yleismittarilla tsekkaa venttiilin (H) navat, on niissä jatkuva yhteys, kunnes poljinta painaessa yhteys katkee!!?? Eli jarruvalokytkin lähettää siihen virtaa ja tämä venttiili katkaisee sen virran,,,ei oikee mee mun järkeen,,,
Kytkinpolkimen ja jarrupolkimen venttiilien (I) ja (H) välisessä johdossa on jatkuva yhteys yleismittarilla kokeiltuna.
Kytkinpolkimen venttiilin (I) navat on "kiinni" kunnes kytkintä painaa.
Pitääkö näissä venttiileissä olla cruisen päällä ollessa aina virtaa? Ja miks jarruvalokytkin tavallaan syöttää virtaa sisään toisesta suunnasta ja se ei pääse etenemään mihinkään?
Vai pitäiskö näiden venttiilien ollakin miinus juuttuja, eli maadoittavia??? Tarjoon jätskit sille kuka keksii !!!!! :hello:
Menee kyllä pikkase vaikeeks selitellä näitä sähöjuttuja,,,
Sitten vielä :hello: toi (J) Control Unit- gear sift indicator?? Onko se joku vaihteenvaihdonmerkkivalo ja onko mulla sellanen jossai piilossa? Eikös se oo jenkkiläisille, että ne ossoo vaihtaa vaihdetta ajallaan??