No se on hyvä, että kone edes lämpiää, ettei suotta kulu, mutta suunnittelussa
"kuinka lämpö siirretään matkustajille?" on tässä nykysukupolvessa huomattavasti parannettavaa ms. "Vanhoihin autoihin" (<2000-luku) verrattuna, nyt itse kestotestaatavana eri tuotetta kilpailijalta voi todeta, että a) hyvä ja lämmin talviauto on edelleenkin mahdollista valmistaa ja b) hukkalämpöä kehittyy vieläkin
aivan riittämiin, sitä ei välttämättä ole haluttu panostaa pohjoisiin alueisiin kehitystyössä. Väli "riittävä - hyvä" niissäkin ominaisuuksissa taitaa olla melko kallis kustannus kun erät kasvavat kymmeniin, satoihin tuhansiin kappaleisiin, helpompi Webastolla korjata suunnittelun vajavaisuudet kuten VW Passatin uusin talvivoitto TM:ssa osoittaa, jääkaappi voi olla parhain talviauto, koska ajo-ominaisuudet ja käytettävyys muuten on hyvää,

kuten myös se seikka miksi BMW:t ovat lämmityslaitekokeissa olleet kärkipäässä viime vuosikymmenet, yllättävää, mutta totta ilman selittelyjä
"hyvästä hyötysuhteesta nykymoottoreissa hukkalämmön kustannuksella."
Mielenkiinnolla odotan, miten oma tuotekehitysosasto saa uusiin malleihin muutettua suunnittelupainotuksia, uuden isännän luulisi olevan kiinnostunut Venäjästä ja onpa heillä itselläänkin kylmiä alueita. Palaako Volvo sieltä keskinkertaisuuden ja hyvän rajamaastosta sinne "hyvä - erinomainen" haarukkaan kun talvella autoillaan.
