Autoracing  KL-varaosat

Volvon ''corona'' vanteet

  • 4 Vastauksia
  • 4476 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JanneTimonen

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Volvon ''corona'' vanteet
« : 23.02.2015, 17:09:28 »
Elikkäs sellaista tietoa tarviis noista ns. ''corona'' vanteista, että millaista hintaa noilla vanteilla pidetään, jos ne on esimerkiksi kunnostettu alla olevan kuva mukaisesti?


Poissa LaitinenP

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 555
  • 240+262
Vs: Volvon ''corona'' vanteet
« Vastaus #1 : 14.09.2016, 22:36:51 »
Elikkäs sellaista tietoa tarviis noista ns. ''corona'' vanteista, että millaista hintaa noilla vanteilla pidetään, jos ne on esimerkiksi kunnostettu alla olevan kuva mukaisesti?

Eipä ole hintatasosta tietoa, peruskuntoisena eivät liene kovinkaan haluttuja. Mutta virheettömät, kunnostetut ehkä (veikkaus) 250-300? Minulla on pohdinnassa lähteäkö kunnostamaan vai menisikö tällaisenaan.





Lakkapinnassa on hilseilyä ja likaa. Alkuperäisen viestin kaksivärinen maalaus olisi melko työläs tehdä, mutta lopputulos olisi varsin näyttävä (ainakin omasta mielestäni).

Poissa Cyclone

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 163
  • Special Equipped
Vs: Volvon ''corona'' vanteet
« Vastaus #2 : 09.10.2016, 21:45:18 »
Eipä ole hintatasosta tietoa, peruskuntoisena eivät liene kovinkaan haluttuja. Mutta virheettömät, kunnostetut ehkä (veikkaus) 250-300? Minulla on pohdinnassa lähteäkö kunnostamaan vai menisikö tällaisenaan.





Lakkapinnassa on hilseilyä ja likaa. Alkuperäisen viestin kaksivärinen maalaus olisi melko työläs tehdä, mutta lopputulos olisi varsin näyttävä (ainakin omasta mielestäni).
Näitä Corona-vanteitahan on hopeisena muistaakseni kahta eri mallia toisissa tollanen erittäin kiiltäväpintainen pinta ja toisissa vähän enemmän hopeanharmaa. Sitten löytyy värillisiä ainakin valkoinen, punainen, musta ja toi kultainen. Mulla löytyy kaks settiä Coronia joista toisissa lukee germany ja toisissa norway. Isoilla ja pienillä keskikupeilla.
245se  -93

Poissa Dmies

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 693
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon ''corona'' vanteet
« Vastaus #3 : 10.10.2016, 00:03:41 »
Näitä Corona-vanteitahan on hopeisena muistaakseni kahta eri mallia toisissa tollanen erittäin kiiltäväpintainen pinta ja toisissa vähän enemmän hopeanharmaa. Sitten löytyy värillisiä ainakin valkoinen, punainen, musta ja toi kultainen. Mulla löytyy kaks settiä Coronia joista toisissa lukee germany ja toisissa norway. Isoilla ja pienillä keskikupeilla.
Yhdessä lisävaruste kuvastossa oli, että corona 5,5x14. 75-86, kiillotettu. 87- lakattu. Coronan väreistä ei ollut mainintaa siinä luettelossa, mutta tuolta löytyy kuvia ja varaosanumerot erivärisiin corona vanteisiin :) http://forum.vccn.no/showthread.php?8730-Tilbeh%C3%B8rsfelger-200-serien   

Paikalla janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4113
Vs: Volvon ''corona'' vanteet
« Vastaus #4 : 10.10.2016, 20:43:37 »
Ai prkl ku alko tekee mieli Coronoita omaan GLE:hen  :)

Täytyy melkeen ostaa kaverilta kuleksimasta, pitäisköhän töissä sorvata niistä noi naamat maalauksen jälkeen  8)

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo