Liimat ovat nykyään aivan käsittämättömän hyviä. Ongelmaksi kotioloissa tosin muodostunee osien sovitus, sillä kappaleiden pitää olla tosi tarkkaan toisiinsa sopivia, ettei liimaa tarvitse laittaa oikein paljoa. Vastaavasti liitosta ei voi puristaa liian tiukkaankaan, jotta kaikki liima ei pursua pois välistä.
Aika vähän autoteollisuudessa on kohteita, jotka olisivat kiinnitetty vain pelkällä liimalla. Kyllä niissä yleensä on muuta niitti, tai pistehitsi aina kaverina. Pistehitsatuissa saumoissa olevan liiman etuja on lujuuden lisäksi myös parempi korroosion kestävyys, kun saumasta tulee täysin tiivis.
Muistan erään tapauksen, kun vaihdoin pakettiauton kylkipeltiä. Sauma tuli liukukiskon alle ja nohevana kaverina laitoin liiman kuivumisen ajaksi kiskon paikalleen, jotta sauma asettuu nätisti. Tietysti ruiskutin runsaasti Wurthin spray-vaseliinia kiskon takapintaan, jotta se ei jämähdä kiinni auton kylkeen. Tuntia myöhemmin ajattelin, että on aika ottaa se kisko irti ja siinä meinasi iskeä epätoivo. Aikani tuhtattuani lopputulos oli se, että kisko toki oli irti, mutta auton kyljestä lähti maalit ja ne olivat kiinni siinä rasvatussa kiskossa. Aika tymäkkää liimaa sanoisin
