KL-varaosat  Race.fi

850 ja ohjaustehostimen neste häviää pikku hiljaa.

  • 6 Vastauksia
  • 5087 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1057
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Eli ihmettelin tossa yks päivä kun tarkistelin nesteitä ja pikkasen on vajetta.

Tänään katsoin auton alle niin apurungon takaosa nesteen peitossa ja näyttää vuotavan enemmän kuskinpuolelta.
ohjaustangon päästä.

Onke se mahdollisesti simpukka vai onko muita vaihtoehtoja?

Ja sit mun pitää uusia Ohjausvaihteen suojus kuskin puolelta. Ideoita miten onnistuu helpoiten?
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa jasse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 ja ohjaustehostimen neste häviää pikku hiljaa.
« Vastaus #1 : 01.06.2011, 21:42:31 »
Eli ihmettelin tossa yks päivä kun tarkistelin nesteitä ja pikkasen on vajetta.

Tänään katsoin auton alle niin apurungon takaosa nesteen peitossa ja näyttää vuotavan enemmän kuskinpuolelta.
ohjaustangon päästä.

Onke se mahdollisesti simpukka vai onko muita vaihtoehtoja?

Ja sit mun pitää uusia Ohjausvaihteen suojus kuskin puolelta. Ideoita miten onnistuu helpoiten?
Tod.näköisesti vuotaa hammastangon stefasta.Juuri sieltä ilmeisesti repaleisen suojakumin sisältä :(
Eipä elätä vaihtaa sitä suojakumia ennen kuin selvität mistä neste tulee...
Varaudu metsästään joko tehdaskorjattu tai purkaamo hammastanko tilalle :-\

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: 850 ja ohjaustehostimen neste häviää pikku hiljaa.
« Vastaus #2 : 01.06.2011, 21:58:42 »
Tod.näköisesti vuotaa hammastangon stefasta.Juuri sieltä ilmeisesti repaleisen suojakumin sisältä :(
Eipä elätä vaihtaa sitä suojakumia ennen kuin selvität mistä neste tulee...
Varaudu metsästään joko tehdaskorjattu tai purkaamo hammastanko tilalle :-\

Tällaista minullekin vinkattiin, että kun vuotaa niin tilkitseminen on siinä vaiheessa enää turhaa. Käytä jossain ylhäällä, että voi todeta tarkemmin.
Sinisellä oli hinta 1000 euroa osalle V70:iin.... Motonetissa 500-550, mutta nyrkkipajan tuntimäärä taas huima...

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1057
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: 850 ja ohjaustehostimen neste häviää pikku hiljaa.
« Vastaus #3 : 03.06.2011, 05:52:15 »
Eli voi tulla kallista... :'(
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1057
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: 850 ja ohjaustehostimen neste häviää pikku hiljaa.
« Vastaus #4 : 04.06.2011, 15:40:33 »
Työsylinteri siellä vuotaa pikkasen.
toivotaan että kestää vielä.
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).


Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Vs: 850 ja ohjaustehostimen neste häviää pikku hiljaa.
« Vastaus #6 : 07.06.2011, 14:01:00 »
Hammastangosta minullakii vanhassa kasissa hävitti. Alkuun havahduin kun noin 1 kerta 50:nestä kun parkkeeras ja jätti tietty asentoo renkaat nii muutama tippa ATFfää tippu maahan, mutta oli tosiaa tosi tarkka se asento missä tiputti. Sitte katsastuksessa katsuri sano että hammastangon ympäristö on vähän kostee. Puoleen vuoteen piti vähän lisätä ja ei muuttunu tilanne pahemmaks puolentoista vuoden aikana.
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

 

Samppasport  Futurez