Lähtee helposti
Ensin akun kenkä irti
Sitten johdot irti, varsinainen johto on mutterin alla, jokin yksittäinen johto pienellä pistokkeella.
Taisi olla kolmella tai neljällä ruuvilla se muovinen koppa ja jokin toinen isompi mutteri siinä oli. Mutta hyvin tarjolla.
Ja kopan alta näkyy sitten säätäjä hiilineen joka on kiinni kolmella ruuvilla.
Peace of cake. Jos vain on varaosa ja oikeat työkalut, niin onnistuu hiilien vaihto vaikka linja-autopysäkillä. Tuo säätäjän pääsee työntämään sivusta paikoilleen joten ei ole edes sitä normaalia vehtaamista hiilten jousien kanssa.
Nappasin vielä kameralla kuvan liukurenkaista kun en niitä muuten nähnyt. Nekin olivat kunnossa eli ainakaan uria ei vielä ollut. Eli kyllä noille kunnostetuille latureille ainakin jotain muutakin on tehty pesun lisäksi.
Tosi mies sitten vaihtaa siihen uudet hiilet eikä osta koko säätäjää
