Ei ole paha rasti. Kojelaudan yläosa pitää irrottaa, ruuvit on vähän piilossa.
Kojelaudan molemmissa päissä on kaksi ruuvia, pyöreän tulpan alla yksi, jonka irrottamalla irtoaa muoviosa jonka alta löytyy sitten toinen.
Mittariston sivuilla olevien kolmen ilmasuulakkeen alta paljastuu ruuvi, suulakkeet irtoavat kun kääntää ylöspäin yli rajoittimen, jolloin muljahtaa toisesta saranatapistaan irti. Tämän jälkeen lähtee varovasti pienellä ruuvarilla kampeamalla. Ne suulakkeen venttiilit kannattaa laittaa 0-asentoon tai ne ruuvit on siellä kanavassa

. Mittariston yläpuolisessa "lipassa" on kaksi ruuvia.
Hanskalokeron kannen kun aukaisee niin alta paljastuu myös muutama ruuvi. Jos on matkustajan airbag niin täytyy irrottaa hanskalokeron pohja ja avata paljastuvat bagin ruuvit. Kuvien kanssa tämä olisi helpommin selitetty.
Kun kaikki ruuvit on auki niin yläosa lähtee melko pienellä voimalla itseesi päin vetämällä (ei siis ylöspäin kampeamalla). Mittaristo on kiinni pikaklipsuilla jotka avaamalla mittaristo lähtee nostamalla.
Kasatessa huomaa kojelaudan päällisessä mittariston keskiosan kohdalla on kieleke jonka pitää osua rakoseensa, samoin keskimmäisten ilmasuulakkeiden oikealla puolen, nämä on helppo rikkoa.
Kuulostaa työläämmältä kuin onkaan, tämän kun on kerran tehnyt niin seuraavalla kerralla menee reilu 15min

Mittaristoon menee perusosaan 4kpl W3W-polttimoita, ajotietokoneen näytössä on kaksi ihan tavallista mittariston muovikannallista poltinta, ilman ajotietokonetta muistaakseni yksi poltin, en muista äkkiä tyyppiä, mutta mallin kanssa löytyy jokaselta huoltoasemaksi itseään kutsuvalta.
E: "lisätty ruuveja"