Väliaikatietoja.
Käytin auton IMM:n mittauksessa ja totesivat, että vaikuttaisi olevan kunnossa. Seuraavalla viikolla auto ei yhtenä iltapäivänä enään lähtenytkään käyntiin. No motivaation ja ajan puutten takia vein auton suoraan M.Järvisen korjaamolle Tampereen Ruskoon. Siellä totesivat, että pa-pummpu lähtee kyllä käyntiin, mutta ei tee painetta. Eivät ruvenneet vaihtamaan pumppua, koska Volvolta ei saa enään alkuperäistä, eivätkä kuulemma käytä muita kuin alkuperäis osia. Vaihdoin pumpun siis itse. Pumpun vaihdon jälkeen auto lähti käymään ja lähti lämpimänäkin käyntiin. Ajelin n. 50km ja käynnistin auton tämän ajelun aikana n. 5 kertaa lämpimänä. Kaikki vaikutti olevan kunnossa kunnes...
Auto sammui ajosta ja "lambda valo" syttyi. Sain auton kuitenki heti uudestaan käyntiin ja pääsiin n. 500m eteenpäin kunnes auto rupesi nykimään ja tärisemään(aivan kuin ei kävisi kaikilla) ja sammui taas. Ei muuta kun auto taas käyntiin ja liikkeelle, taas tärinää ja nykimistä, eikä kerännyt kierroksia. Sain auton nilkuttamalla veljeni pihaan, joka sattui asumaan lähistöllä. Pihassa tarkistin vikakoodit ja sieltä löytyi seuraavat:
1-1-3 "Fault in Injector 1,2,4"
1-1-5 "Fault in Injector 3,5,6"
Suuttimista taas hälyytteli.
Voiko esim tukkonen pa-suodin(hienosuodin) tehdä tuota, koska itsellä ei ainakaan tietoa, että milloin viimeksi vaihdettu, enkä tajunnut pumpun vaihdon yhteydessä sitä vaihtaa.
Apuja kaivataan ja kiitokset jo tähän asti auttaneille
