0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Eilen kokkola-mikkeli ajelin ja keli oli jäinen, eli en käyttänyt vakkaria. Äkkiseltään vois luulla että vakkariilla tulis optimoitu polttoaineenkulutus mutta mittarin mukaan vei puolikkaan viivavälin vähemmän kuin mitä vakkarilla samalla reitillä? Lukuja en valitettavasti nyt voi antaa ku tuossa ei näytöltä voi lukea kulutusta.
Hups..
Mistähän vois johtua seuraava ominaisuus: Varsinki näin nollakeleillä, siirtymä vaikkapa kauppaan. Lähtiessä, niin ekalla kerralla ei lähe tulille. Kone pyörii mutta ei hörähdä. Avain pois ja uus yritys ja saa normaalia pidemmän startin ottaa, sillon yleensä hörähtää. Edellisessä mk1 Focuksessa oli just samanlainen vika. Startin hampaat kulahtanu jostain tietystä kohdasta? Lieköhän miten hyvässä paikassa startti että pääsis vaikka kurkistaan sitä?Muuten ei vielä muutoksia ennen kesää. Sillä välin kerkeää tehä kaikkea muuta järkevää -> http://i.imgur.com/yCVAfgO.jpg
Mielipiteitä? otanko raidan pois vai en? Tuulilasin sponssitarran lähtee/vaihtuu ainaki. Maskistakaan en oo satavarma..(Kuva poistettu lainauksesta.)
Juu hinauslenkki lähtee odottaan taas ens talvea sitteku saa kesän tehtyä. Hirvitarraki ollu väliaikasena mutta siihen ois tarkotus laittaa ihan Volvon logo takas, kuhan peitti sen kulahtaneen Tuota lippaa oon miettiny pääni puhki.Joku OEM-tyylinen? -> ihanan kallistahttp://666kb.com/i/c5ngyjewnohvnyqp4.jpgVähän race -> helppo ja edullinenhttp://www.amebastyling.com/publish/Hbin/CF-C30-FLT_1339066313228.jpgPerinteinen EZ-lip, liian mitäänsanomaton?http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1X5vOIFXXXXbrXXXXq6xXFXXXi/Bumper-Lip-Deflector-Lips-For-Volvo-C30-Front-Spoiler-Skirt-For-TopGear-Friends-to-Car-View.jpgKertokaa jos on ehdotuksia?