Jos itse lähtisin värkkäämään, ni joko 8v koneeseen heti ahdin kylkeen, tai sitten 16v kone tilalle.
Se 16v kansi pitäis kyllä käydä lohkon päälle, mutta tais jotain pieniä muutoksia vaatia? Fiksumpaa vois olla ottaa koko 16v kone.
Se 140hv malli on sitten 16v, eikä 8v.
Saa tuosta 8v irti varmaan vaikka mitä, jos vaan viitsii rahaa laittaa, ihan samalla tavalla kun volvon vinokoneestakin, mutta rahaa palaa sitten enemmän kun tällaisen auton arvo on. Satasilla ei saa mitään järkevää aikaan, kun pitää tehdä ja koneistaa.

Ne yleiset kikathan on vaihtaa ilmanputsari (ei kyllä tuo yhtään lisätehoa), katti veke, paremmin virtaava putkisto, kannen kanavien kohdistus, porttaus, seetityöt jne. Sitten peltipakosarjaa, nokkaa, ruiskun ohjelmointia, ja sitten homma karkaakin käsistä.
Tuosta B20F koneesta saa varmasti irti 200hv, tai enemmänkin, mutta rahaa tosiaan palaa sitten.
Jotain 140hv voi varmaan saada irti suht kivuitta kotikonsteinkin vaihtamatta hirveästi osia.