Elikkä moottorin lämmettyä, kun kaasuttelee siten, että kierrokset eivät nouse yli 2000rpm, haisee pakokaasut valopetroolille. Autossa on 3" putkisto race katilla. Vetoja on todella huonosti siihen nähden, että autossa pitäisi tällä hetkellä olla 270hp. Mooottori herää hitaasti. Rauhallisesti kiihdyttäessä 3000rpm huomaa selvästi kuinka vetoon tulee selvästi jokin notkahdus ja kaasua joutuu lisäämään, jotta sama kiihtyvys säilyisi. Autossa on muinoin laitettu digituningin lastu, johon on muokattu 0.9 bar maksimi paine, koska bleedillä ahdot karkasi yli 1.4 bar. Tämä siis jonkin edellisen omistajan aikana. Nykyisin käytössä on alkuperäinen ptc venttiili.
Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia siitä, että onko vastaavaa ollut muilla.