Persdynon, nilkkadynon ja silmädynon muodostama high tech kombinaatio kertoo että eroa tuli.
Eihän se vieläkään varsinaisesti mihinkään kiihdy - ei noilla tehoilla ja väännöillä voikaan - mutta tyhjäkäynti putosi arviolta 100 rpm (positiivista), veto jatkuu ilman isompaa kiusaamista melkein viiteen tonniin (pidemmälle en kokeillut, positiivista), alavääntöä on vähintään yhtä paljon kuin aiemmin ellei enemmän ja 80 km/h vauhti pysyy pintakaasulla mitä se ei todellakaan tehnyt ennen (erittäin positiivista), moottorijarrutus "keveni" huomattavasti varmaan paremman hengityksen ansiosta ja auto rullaa vähemmällä hidastumisella pidemmälle bensahanat kiinni (erittäin positiivista) eikä se muuten ainakaan näiden Keltakangas-Kouvola-Keltakangas-Kouvola ajojen jäljiltä heittänyt enää 2-3-2 virhekoodia mitä aiemmin tuli suunnilleen heti käynnistyksen jälkeen. Tuli kylläkin 3-1-1 eli "Nopeusmittarin signaali puuttuu" ja se mittari on tiedetysti pimeänä eli siitä ei paljon huolta kanneta.
Kaiken kaikkiaan tuo muutos kustansi jotain reilun satasen pintaan ja pelkästä ajomukavuuslisästä maksaa sen verran ihan mielellään.
EDIT - laitetaan nyt vielä uusi kesäkuvakin kun kuitenkin showroomissa ollaan.
