
Kokonaisuus koostuu yksityiskohdista, tämän kohdalla se on tullut todistetuksi aika hyvin. Suuria yksittäisiä muutoksiahan siinä ei ole yhtään mutta monella pienellä on tehty aika paljon. Tekniikka on pelannut kuin kello tänä syksynä levinnyttä ilmamassamittaria lukuunottamatta, kuluvia osia ei lasketa ja niitä on sitten mennytkin.

Kori kaipaisi vähän hienosäätöä niiden tavallisten paikkojen osalta, takalokarien kaaret ja luukun alareuna yrittävät yhtyä happeen vähän liiankin innokkaasti.
Scorpiuksia ei tosiaan saa kuin 14" versioina mutta olikohan Multi-X vai mikä se hyvin samantyylinen 15" versio jota näkee joskus ainakin 940:ien alla, kennovanne mutterit peittävällä keskilätkällä. Ei tosin ole ihan yhtä pelkistetyn tyylikäs keskiosaltaan kuin Scorpius ainakaan omaan silmään. Ja nuo "refleksiteipit" ei ole refleksiä nähneetkään, tiedän kyllä että tehtaan alkuperäiset on heijastimet mutta nuo on ihan tavallista mainosteippiä punaisena ja valkoisena.