Ei hitto, MEILLÄ ON LEIMA!

Ekalla yrityksellä!
Toki vähän helmalistat repsottaa, kytkin ravistaa, takapään puslat on ihan finito, jostain kuuluu epämääräistä kilinää, mutta silti se täyttää huomenna 22 ja ekalla läpi. Viime sunnuntaina askartelin takapuskurin paikalleen (ei "kultsi, kutistin kakarat" vaan "kultsi, kasasin kakkosnelosen") ja vieläpä pesinkin sen niin kyllä nyt on kieltämättä kevyt olo kun se on taas kokonainen ja kaikin puolin tieliikennekelpoinen.

Seuraavina parantelukohteina 1) konepellin oikaisu (näkyy kuvassa, toinen reuna koholla) josta onneksi selvitään saranan säädöllä koska itse pelti on suora ja tuulihaassa ollessa koko vasen reuna on ylempänä, 2) munapussien massaus mustiksi, 3) jos onnistuu helposti niin helmalistojen poisto sekä reikien tulppaus ja kiveniskumassaa päälle, 4) mahdollisesti myös mätälistojen poisto. Jos nuo listat viskataan mäkeen aion olla sikäli erilainen nuori että auton visuaalinen ilme ei kuitenkaan juurikaan muutu, minusta tuo musta alaosa kuuluu loppusarjan 240:n olemukseen joten tilalle tulee mattamustaa maalia.