-312tkm ajettu b2544t (V70) vm.1999
-Syyläri vaihdettu (ent. om 2014)
-ilmastoinninkenno (lämppärin) (2014)
-nestettä häviää MAX rajasta valolle asti n.1500-2000 km matkalla
-ylävesi letku ei ole kova käydessä
-pakokaasu haisee aika samalle, kun b230ft- koneisessa Volvossa
-ollut 100% jäähdytin nestettä jakopään vaihdosta asti (n. 4tkm, jakopää tehtiin 308tkm kohdalla)
-Lämmöt on ja pysyy puolikkaassa heti kun moottori lämpeää.
Paisarin sisälle en ole haistanut, enkä ole tarkastanut sytytystulppien väriä.
Ideoita/kokemuksia? Autossa ilmeisesti vesijäähdytetty turbo? Imusarjan lämmitys toimii ilmeisesti vedellä ja on huohotin järjestelmään yhteydessä? Kansipahvi?