Kaikki vikakoodit lähti ja auto pelaa hienostii vakionopeudensäädintä myöten. Ihan sokeasti ei olisi ohjetta pitänyt noudattaa.
Laitoin magneetin asentoon missä se ilman säätämistä olisi ollutkin. Emt lähtevä jännite oli niin 1,36V ja Kaikki säätäminen aivan turhaa.
Kulumattomat sisäosat ja uusi kansi kaasuläppäkoteloon 149e Sercap:illa. Vähän hommia teettää mutta tälläiseltä tumpeloltakin onnistui

Nyt on moottorinohjainboxsi optimoitavana Sercap Huoltopalvelut Oy:ssä. Sain alennusta lastutukseen johtuen kotelon korjausohjeiden vaillisuudesta
Jos Kolvi ja työkalut kädessä pysyy niin edullisimmin pääsee kun itse vaihtaa. Softaakaan ei tarvitse vaihtaa ja kotelo käytänössä ikuinen koska kuluvia osia ei
korjauksen jälkeen enää ole
