Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

t5 ja t5r erot

  • 6 Vastauksia
  • 6279 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volvo_love

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 188
  • Volvo sen olla pitään.
t5 ja t5r erot
« : 06.05.2015, 08:54:10 »
Elikkäs pääs t5 hajomaan, mitäköhän eroa näillä koneilla on, esim onko eri moottorin ohjaus, laatikko ja moottorin kiinnitys kohdat, eli moottorit b5234t ja toinen b5234t3
Pikku hiljaa pääsemässä D5 makuun ;)

Poissa rocktie

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 318
  • rockroad is the only way
Vs: t5 ja t5r erot
« Vastaus #1 : 06.05.2015, 14:47:20 »
Ohjelma vain mielestäni erilainen. T5r ahtaa lujempaa sen 30sek. Lastulla T-5 jatkaa niin pitkään lujempaa kunnes kone sanoo poks eli pientä harkintaa jos on lastutettu T-5.
Ainiin, ahdin taitaa olla karvaa isompi t5ärrässä. Asiantuntijat korjaavat nämä virheelliset tiedot.

Niin siis kyllähän se ärrän kone sinne t-vitosen tilalle käy ihan täysillä.
« Viimeksi muokattu: 06.05.2015, 14:55:56 kirjoittanut rocktie »

Poissa aprilli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 470
  • www.vrcf.fi
Vs: t5 ja t5r erot
« Vastaus #2 : 06.05.2015, 17:22:24 »
Eikö niissä sama ahdinkin ole. 850R manuaalis on vasta 16T.

B5234T ja B5234FT on 850 T5:n koneita 15G ahtimella. B5234T3 on Googlen mukaan X70 sarjan T5, jossa olis sitte 16T ahdin ja eri moottorinohjaus. Eli tuo sun mainitsema kone ei olisi edes 850:n kone. Muilla parempaa tietoa? T5-R:n kone pitäis olla B5234T5.

PS. Kyllä sen vakiomoottorinkin saa väärinkäytöllä rikki. 1,1 barin lastu omassa autossa jo +50 000 km ja 7 vuotta.
V70R AWD '98 + 142 B230FT '70
ex: 854 T5 '96  +  854 GLT '93 + 744 B230F '88

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2376
Vs: t5 ja t5r erot
« Vastaus #3 : 09.05.2015, 12:56:26 »
2,3 litraisissa 850:n turbomoottoreissa sama rautapuoli kaikissa pois lukien manuaalivaihteinen 850 R, jossa 16T ahdin ja 350cc suuttimet. Erot tulee sitten moottorinohjauksella T-5 ja T-5R mallien välillä.

B5234T on normaalissa T-5:ssa 225hv.
B5234T5 on T-5R:ssä yliahtotoiminnolla ja automaatti R:ssä jatkuvasti 240hv.
B5234T4 Manuaali R:ssä 250hv.
Mitään FT tms. päätteitä näissä ei tunneta, vaan turbomoottori on aina T-loppuinen ja perässä mahdollinen "versionumero."
Italian 2,0 malleista en osaa sanoa varmaksi mutta muistelisin että siellä T-5 olisi ollut 13G ahtimella meikäläisten isolohkojen 15G:n sijaan.
« Viimeksi muokattu: 09.05.2015, 13:01:52 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa aprilli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 470
  • www.vrcf.fi
Vs: t5 ja t5r erot
« Vastaus #4 : 10.05.2015, 08:59:49 »
Mitään FT tms. päätteitä näissä ei tunneta, vaan turbomoottori on aina T-loppuinen ja perässä mahdollinen "versionumero."

On on, Vadiskin tämän B5234FT:n tuntee.
V70R AWD '98 + 142 B230FT '70
ex: 854 T5 '96  +  854 GLT '93 + 744 B230F '88

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6712
  • Global alligator
Vs: t5 ja t5r erot
« Vastaus #5 : 10.05.2015, 12:42:22 »
On on, Vadiskin tämän B5234FT:n tuntee.
Olisko sama kuin B 5234t? Ft jäänyt takavedoista perintönä tarkoittaen täyspaineturboa.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, V60 D4-2016

Poissa ViudeH

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 64
  • www.vrcf.fi
Vs: t5 ja t5r erot
« Vastaus #6 : 10.05.2015, 20:14:52 »
Omassa vm.95 854 t-5:ssa lukee jakopäämuovissa moottorikoodi b5234ft. Ja netin syövereitten mukaan ois sama pata kun b5234t.

 

Elekma  Autoracing