Aika on vierähtänyt taas...
Kesärenkaat on vaihdettu jo aikoja sitten ja kovaa ajoa / huonoa huoltoa ollut...
Jarrupääsylinteri rupesi vuotamaan ja poljin painui pohjaan valoissa.

No ei muuta kuin motonetista kumit ja purkuun.

Neste oli todennäköisesti alkuperäistä - siltä se ainakin näytti.

Tämähän se on varmasti se syykin miksi tuo rupesi vuotamaan, huonoa huoltoa...
Kaikki ilmaruuvit satuloissa aukesivat ilman mitään ongelmia - lenkki kiinni ja auki.
Melkein kaikki kumihatutkin olivat vielä nipoissa paikallaan, nice!!

No kun sylinterin sain purettua tajusin että se on joku Wagner@Lockheed Made in USA malli, johon nuo ATE:n kumit ei tietenkään käy / ei saa kumeja mistään...
Keksin sitten tällaisen elegantin ratkaisun:

Kuka keksii ensimmäisenä mistä tuo pääsylinteri on?
Kävi muuten heittämällä paikalleen.
Ainoastaan alkuperäiset jarruputkien nipat piti vaihtaa tuumakoosta millisiin...
Nyt on taas jarrut ja kaikki jarrunesteet viimeinkin vaihdettu uusiin.
Pitää vielä yhdistää tuo nestepinta-anturi brake failure anturiin tuohon alle niin saa tuostakin valon syttymään.