Laitoin tänään Motonetista haetun 100€ tarvikeosan, oli onneksi merkiltään edes MOOG.
Hyviä kokemuksia olen tuosta kuullut.
Kyllä jollotus lakkasi. Kun vanha oli kädessä niin akselinsuuntaista välystäkin oli varmaan puoli senttiä. Ohjauksessa tuntui pyörästä nytkytellen kello 3 ja 9 ennen laakerin vaihtoa välystä jossain vaikka nivelet oli tiukat.
Korjaantui sekin.
Ohjattavuus parani ja auto on taas äänetön.
Alla olleen laakerin pultit olivat e14 ja tarvike MOOG laakerin mukana tulleet e16 joten kannattanee olla varalla kummatkin hylsyt kun jumppaan alkaa..
Pari tuntia meni yksin aikaa kun täytyy tosiaan tämän tästä käydä rattia veivaamassa ja taas vääntää pulttia.
Sanoisin että jos joutuu maassa tunkin kanssa pelaamaan niin kannattaa irroittaa ne kaksi jousijalan ja olkatuen välistä pulttia ennemmin kuin alapallo.
Itse käytin siinä kääntelyvaiheessa meisseleitä jotka tökin sinne kahden vaakasuoran pultin reikiin ja niiden suuntaa pystyy vaihtamaan tarpeen mukaan ettei kahva ole tiellä.
En tiedä ymmärsikö kukaan mutta näin tein.
