Kiitos vastauksista, päivitellään taas tilannetta.
Onhan tuo mukava kulkine ajaa ja nyt lomien aikaan 2500km kertynyt mittariin.
Ennen lomia oli kuitenkin vähän murhetta ja nyt lomilla tuli lisää...
Ilmastoinnin lauhdutin oli puhki, päästi kylmäaineet pihalle vaikka testeri näytti että vuotoja ei ole. Samalla meni vaihtoon myös kuivain. Kun ajoin auton myyjäliikkeeseen huoltoon, matkalla alkoi kuskin puolen pyöränlaakeri pitää ääntä

Nämä korjattiin myyjäliikkeen toimesta, minä maksoin 400e ja liike loput.
Eberiä kokeilin käynnistellä, ei lähde käytiin. Lämpötila oli käynnistelyjen aikaan +10. Valikosta kun valitsee off -> on, pitää n. 5sek on -asenossa ja sen jälkeen siirtyy off -asentoon. Eli ennen talvea seuraava remontti...
Ja nyt kun tuolla landella olin pari viikkoa, takaluukku herkesi toimimasta. Myöskään rekisterivalot ei pala eli ilmeisesti piuha poikki.
Paljonkohan Biliassa tms. merkkipuljussa korjaaminen maksaa, Debil espoossa sanoivat että seuraava vapaa aika vasta 22.7.
Just alkaa työt kivasti samana päivänä ja tuolla espoossa kun ei pääse liikkumaan mulla kuin omalla autolla tai taksilla... Vttu mikä kehitysmaanosa koko espoo.
Eli kaikenlaista mutta varsin tyytyväinen olen silti!
Ja vielä lisäkysymys: tarvitseeko öljynvaihdon yhteydessä uusia muuta kuin filtteri ja tiiviste? Hain kaupasta Castrol Magnatec 5w-30 A5 pönikät ja filterin. Vien vaihdettavaksi torstai aamuna korjaamolle.