Eipä tuossa tarvita ko joku työkalu millä saa nokkapyörät lukittua. Sisäloksu pois, Ohjaustehostajan säiliö ja paisuntasäiliö nostamalla vaan pois. Moniurahihna pois, kampiakselin hihnapyörä irti niistä pienistä pulteista, koppa pois jakopään päältä, (hihna kannattaa merkitä tässä vaiheessa valkoisella tussilla esim. 3 hampaaseen joka hammaspyörässä niin että merkit näkyy sekä hihnassa että pyörissä), lukitse nokkapyörät, löysää kiristin, hihna pois, laita uutta rullaa, vesipumppua ja kiristintä jos on tarpeen (suosittelen). Merkkaa uuteen hihnaan samat merkit kuin vanhassa ja tarkistsa pyörimissuunta (sekin kannattaa merkata vanhaan remmiin vaikka nuolella), hihna paikoilleen, poista lukitus nokkapyöriltä, säädä kiristin mikäli säätö löytyy ja sitten voitkin jo kokeilla pyörittää moottoria muutaman kierroksen käsin kampiakselin pultista. Jos kaikki ok, voit kokeilla käyntiin.
Sitten vaan kasaus päinvastaisessa järjestyksessä, nesteet koneeseen, ilmaus ja kovaa ajoa

en tiedä saako nuista ohjeista kukaan selkoa mutta tuolla menetelmällä hihna vaihtuu 1-1,5 tuntiin miehestä riippumatta
