Miten lämpöanturi liittyy tehottomuuteen/nykimiseen? Minusta käynnistyy samalla tavalla kylmänä että kuumana.
Jos lämpöanturi on rikki, auto voi käydä kylmäkäynnistyskartoilla. Mutta sillon lämpömittarikin pitäs näyttää häränpyllyä käsittääkseni.
Jos ei anna vikakoodia niin ite lähtisin liikkeelle kokeilemalla miten pelaa etummaisten lambdojen johot irti?. Samaten kokeilisin ilmamäärämittarin johto irti, tapahtuuko muutoksia? Onko kaikkien sylinterien tulpat samannäkösiä, mustia,karstasia? tällä vois saaha hajua mahdollisesta sytkäviasta... Siinä ekana mieleen tulleet ilmaset testaukset. Osia vaihtamallahan ja koeilemalla se tietysti selviäsi, mutta et varmaan kyselis täällä jos olis hinku pistää rahaa menemään...
Millä testerillä ne koodit muute katottu? Ne yleistesterit kun ei useinkaan näytä ei aktiivisia vikoja, joista niistäki voisi saaha vinkkiä.